မဂၤလာပါ စြယ္စံုလင္းမွ လိွဳက္လွဲစြာၾကိဳဆိုပါ၏

အင္တာနက္ေပၚမွ စာအုပ္မ်ား (၁၀)

Thursday, April 28, 2011

 http://2015kyawoo.weebly.com/4101414041294143411741534121415441404152.html
 
ျမသန္တင့္ရဲ႕ အြန္လို္င္းမွာ တုိက္ရိုက္ဖက္နို္င္တဲ႕ စာအုပ္ေတြပါ.. download မလုပ္ခ်င္တဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ပါ...

  1. ဂ်ဴပီတာဖိုက္
  2. ေမာ္ဒန္ကဗ်ာနွင့္ ပတ္သတ္၍
  3. ၾကာညိဳနံသင္းေသာ ေရာ၀တီမ
  4. ဓါးေတာင္ကို ေက်ာ္၍ မီးပင္လယ္ကို ျဖတ္မည္
  5. တိမ္းေရွာင္သူ
  6. ဧကရီဖြားေစာ
  7. ေမွာ္ရံုေတာမွာ ေမာလွျပီ
  8. စာေရးျခင္းအတက္ပညာ
  9. လမင္းကိုထရံေပါက္မွ ၾကည့္ျခင္း
  10. ၾသဂုတ္တေစၦနွင့္ အျခား၀တၱဳတိုမ်ား ေရပြက္ပမာ
  11. ကမာၻေျမၾကီးသည္ နတ္ဥယ်ာဥ္မဟုတ္ပါ
  12. မာယာဘံု
  13. ေမွာင္မိုက္မွာငို
  14. လက္ဖက္ရည္ဆုိင္
  15. ကၽြန္ေတာ္အေပါင္းအသင္းအႏုပညာေရာင္းရင္းမ်ား
  16. ခံစားသူအၾကိဳက္(၁၀) နွစ္တာ မဂၢဇင္းဘာသာျပန္ဝတၳဳတိုမ်ား
  17. သမိုင္းထဲက မႏၱေလး
  18. နွစ္တစ္ရာ ကမၻာစံုေထာက္ဝတၳဳမ်ား(၂)
  19. ႏွစ္တစ္ရာကမၻာစံုေထာက္ဝတၳဳတိုမ်ား(၃)
  20. ပီကာဆို၏ပဥၥလက္မီးအိမ္
 
 
  1. ကိုးဆယ့္တစ္ (PEM Skool ၊ ကဗ်ာဆရာမ်ား ၊ Blogger မ်ား)
  2. ရထား (ေမာင္ေခ်ာႏြယ္)
  3. သူသည္ကဗ်ာဆရာတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္(တာယာမင္းေဝ)
  4. နကၡတ္ရစ္သမ္(တာယာမင္းေဝ)
  5. မိုးေခါင္လို႔တီးတဲ့ဗံုသံ(တာယာမင္းေဝ)
  6. ေဘာင္းဘီ၀တ္မိုးတိမ္ (ေမာင္သာနိုး)
  7. ထရပ္ကားေပၚက သစ္သီးေတြ (ေနမ်ိဳး)
  8. လူနွစ္ေယာက္ ၊ ကဗ်ာနွစ္ရြက္ (Blogger မ်ား)
  9. X…စာ (Blogger မ်ား)
  10. နာမ္
  11. သမိုင္းဖတ္စာ (ေအာင္ခ်ိမ့္၊ေမာင္ေခ်ာႏြယ္)
  12. ႏုိင္ငံျခားကဗ်ာ ခံစားခ်က္မ်ား(ေမာင္သာနိုး)
  13. လက္ေရႊးစင္ ကဗ်ာမ်ား (ေအာင္ေ၀း)
  14. ကဗ်ာျပပြဲ(ေမာင္ေခ်ာႏြယ္)
  15. တိုက္ခတ္ေနတဲ့ ေလထဲ (စိုင္း၀င္းျမင့္)
  16. ဘကုန္းနွင့္ အိုတို.ဧ။္အညစ္အေၾကးမ်ား (ခင္ေအာင္ေအး နွင့္ Blogger မ်ား)
  17. လူငယ္ကဗ်ာဆရာေလးဦးဧ။္ ေခာတ္ေပၚကဗ်ာမ်ား (တိုးေနွာင္မိုး၊လူေဇာ္သစ္၊ေအာင္ရင္ျငိမ္း၊တီက်ဴး)
  18. ေသ့ာ (Blogger မ်ား)
  19. မိုးဦးေလျပည္ ကဗ်ာမ်ား (Blogger မ်ား)
  20. သစ္ရြက္တို.၏ ေပါ့ဆျခင္းမ်ား (ေ၀မွဳးသြင္)
  21. ဧကစာမီးခိုးမ်ား(ခတ္ေပၚကဗ်ာ)
  22. ျမန္မာ ဆုိက္ဘာ(ကဗ်ာ)အမွတ္(၁)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  1. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း (အတြဲ ၁ အပိုင္း က )
  2. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း  (အတြဲ ၁ အပို္င္း ခ )
  3. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း (အတြဲ ၂ အပိုင္း က )
  4. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း (အတြဲ ၂ အပို္င္း ခ )
  5. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း (အတြဲ ၃ အပိုင္း က )
  6. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း (အတြဲ ၃ အပို္င္း ခ)
  7. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း (အတြဲ ၄ အပိုင္း က )
  8. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း (အတြဲ ၄ အပိုင္း ခ)
  9. ျမန္မာစြယ္စံုက်မ္း (အတြဲ ၅ အပိုင္း က)
  10. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း (အတြဲ ၅ အပိုင္း ခ )
  11. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း (အတြဲ ၅ အပိုင္း ဂ )
  12. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း ( အတြဲ ၆ )
  13. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း (အတြဲ ၇ )
  14. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း (အတြဲ ၈  အပိုင္း က )
  15. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း (အတြဲ ၈ အပို္င္း ခ )
  16. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း ( အတြဲ ၉ အပိုင္း က )
  17. ျမန္မာ စြယ္စံုက်မ္း (အတြဲ ၉ အပိုင္း ခ)
 
 
သမိုင္းဆိုင္ရာစာအုပ္မ်ား

  1. ကုန္းေဘာင္ျပင္သစ္(ေရႊစၾကၤာ)
  2. ထီးရနံနန္းရနံ႕ (ေမာင္သန္းေဆြ ထားဝယ္)
  3. သမိုင္းနွင့္စကားေျပာျခင္း (ေဒါက္တာ သန္းထြန္း)
  4. ရတနာပံု၏ နိဓာန္းနွင့္ နိဂံုး (ဒဂုန္ ခင္ခင္ေလး)
  5. ျမန္မာၿမိဳ႕ေဟာင္း တေကာင္းရုပ္ပံုလႊာ (ခ်စ္စံဝင္း)
  6. အိုဘယ္႕ အေနာ္ရတာ (သကၠသိုယ္စိန္တင္)
  7. ကုလား ဗမာစစ္ပြဲ (ေမာင္သိန္းေဖ)
  8. ပါးစပ္ရာဇဝင္ (ေမွာ္ဘီဆရာသိန္း)
  9. သီေပါမင္းပါေတာ္မူအေရးေတာ္ပံု (ဦးဖိုးက်ား)
  10. ပထမ ျမန္မာမ်ား(မင္းယုေဝ)
  11.  ျမန္မာ နိုင္ငံအေျခအေန (၁၇၁၄-၁၇၅၂)
  12. ေခတ္မွီ ျမန္မာ ရာဇဝင္အက်ဥ္း
  13. မွန္နန္းရဇဝင္လာ ျမန္မာ ဘုရင္မ်ားအား ဆင္ျခင္ၾကည္႕ျခင္း
  14. အစၥလာမ္ အတိတ္ သမို္င္းမွ အယူဝါဒ အရႈပ္အေထြးမ်ား (ဦးစိုးလြင္(ျငိမ္းခ်မ္းလ်ပ္စစ္)
  15. ရာဇဝင္အခ်ဳပ္ (ဦးကုလား)
  16. ျမန္မာ မင္းအုပ္ခ်ဳပ္ပံုစာတမ္း
  17. ရာဇဓိရာဇ္ အေရးေတာ္ပံုက်မ္း (ေဒါက္တာႏိုင္ပန္းလွ)
  18. ရွိတ္စပီးယား ပံုျပင္မ်ား (ေမာင္သိန္းလြင္)
  19. စတုတၳသမီးေတာ္၏အေရးေတာ္ပံုစာတမ္း

Post a Comment

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP